مدار بسته گیلان رشت انتقال تصویر|امنیتی و حفاظتی نظارتی سانترال شبکه

دوربین تخصصی مداربسته دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

  • نصب دوربین مدار بسته گیلان رشت

     

    چشم هایی که هرگز پلک نمی زند.


    تهیه و توزیع و اجراء سیستم های امنیتی و حفاظتی

  •  خط مشی شرکت فناوران مبتکر ایمان

        کیفیت: ارائه خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت اصلی ترین خط مشی فناوران مبتکر ایمان است. با توجه به نگاه بلند مدت مدیران این شرکت به موفقیت تنها راه رسیدن به اهداف شرکت جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات و محصولات با کیفیت است.

        تناسب کیفیت و قیمت: طبیعتا ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان پر هزینه خواهد بود، با این حال تلاش فناوران مبتکر ایمان بر آن است تا این کیفیت خدمات از رقابتی بودن هزینه ها آنها نکاهد و امکان عرضه محصولات و خدمات با کیفیت برای تمامی مشتریان مهیا باشد.

        افزایش اطلاعات و به روز بودن: عرصه سیستم های امنیتی، یک عرصه به سرعت در حال پیشرفت است. مسلما فعالیت در این زمینه نیاز به، به روزرسانی دائم اطلاعات و آموزش همیشگی نیرو انسانی دارد...ادامه


     

     

     

     

     

    برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر راه اندازی و نصب و خرید سیتمهای امنیتی حفاظتی در گیلان با شماره های 09112319533-09190924837 تماس حاصل فرمایید..

دوربین مدار بسته گیلان رشت

 

√ فروش کلی و جزئی دوربینهای آنالوگ و DVR , IP های 4،8،16،32 کانال


√ کلیه لوازم جانبی دوربین های مدار بسته - اعلان حریق و دزدگیر اماکن


√ نصب،راه اندازی و پشتیبانی سیستمهای امنیتی و حفاظتی برای تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ،کارخانجات،تالارها،کارگاه ها،باغ و ویلا،انبارها

 

 

نصب دوربین مدار بسته گیلان رشت

 

 

بهترین را از ما بخواهید با بیش از 10 سال سابقه اجرای پروژه های امنیتی و حفاظتی نظارتی

دوربین های مداربسته آنالوگ و IP


انتقال تصویر به صورت وایرلس،اینترنت و موبایل


سیستم های اعلام سرقت،دزدگیر و اماکن


سیستم های کنترل تردد (حضور و غیاب)


سیستم های اعلان حریق

 

نشریه معتبر آلمانی GIT لیست دوربینهای مداربسته، سیستمهای حفاظتی و کنترل تردد منتخب برای استفاده در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. با دوربین دات اینفو همراه باشید..

بر این اساس محصولات برتر در ۵ بخش مختلف توسط داوران جشنواره انتخاب و معرفی شدند که مهمترین آنها به شرح زیر می‌باشد:

 

محصول منتخب دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری

رتبه اول: بوش MIC IP fusion 9000i

Bosch-MIC-IP-fusion-9000i-doorbin-info دوربین روباتیک استارلایت PTZ کمپانی آلمانی BOSCH به سنسور ۲ مگاپیکسل از نوع استارلایت مجهز می‌باشد (فناوری استارلایت بوش متفاوت از استارلایت کمپانی‌های چینی مانند داهوا است). تصویربرداری این دوربین با نرخ ۶۰ فریم در رزولوشن FullHD صورت می‌گیرد تا صحنه‌های سریع را هم از دست ندهید. فیوژن ۹۰۰۰i علاوه بر تصاویر معمول، می‌تواند تصاویر حرارتی نیز از محیط ارائه دهد. علاوه بر این تصاویر در ۶ مود و تم رنگی مختلف ارائه می‌شوند تا در هر شرایطی، کوچکترین جزییات از نظر دور نماند! میزان زوم اپتیکال ۳۰ و زوم دیجیتال ۱۲ برابر است، استانداردهای NEMA 6P و IP68 نیز خیال شما را از کارکرد صحیح دوربین در سخت‌ترین شرایط آسوده می‌کنند.

قصد خرید یک دوربین تحت‌شبکه قدرتمند برای سایت نظامی، مرزی، تولیدی یا تجاری خود را دارید؟ BOSCH MIC IP fusion 9000i بهترین دوربینی‌ست که می‌توانید برای سال ۲۰۱۸ خریداری کنید، دوربینی که همانند یک سرباز جان‌سخت به شما خدمت خواهد کرد!

 

رتبه دوم: اکسیس P1368-E

Axis-P1368-E-doorbin-info

دوربین ۴K اکسیس با نرخ ۲۵/۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کرده و درون کاوری قدرتمند با استانداردهای NEMA 4X, IP66 و IK10 حفاظت می‌شود که امکان کارکرد در دماهای منفی ۴۰ تا مثبت ۵۵ درجه سانتیگراد را فراهم می‌آورد.

اکسیس در این دوربین از لنز i-CS بهره برده است. لنز I-CS یا Intelligent CS بر اساس یک پروتوکل متن باز توسعه داده شده که امکان تبادل اطلاعات بین لنز و دوربین را فراهم می‌کند. به این ترتیب  تنظیم فاصله کانونی و فوکوس هنگام نصب یا تنظیم دوربین، به سادگی و با دقت بسیار بالا صورت می‌گیرد. به لطف موتور داخلی لنز، آیریز و فوکوس به سهولت تنظیم می‌شود. از دیگر محاسن این فناوری، تنظیم و عملکرد بهتر لرزشگیر الکترونیک تصویر (EIS) و جلوگیری از سرعت یافتن اعوجاج (BDC) است.

از دیگر ویژگی‌های این اعجوبه‌ی دنیای نظارت تصویری، می‌توان به فناوری لایت‌فایندر اشاره نمود. کلام آخر اینکه Axis P1368-E ارزش ریال به ریال پرداختی را دارد!

 

رتبه سوم: هایک ویژن iDS-2DF8225IH-A

Hikvision-iDS-2DF8225IH-A-doorbin-info

اسپیددام جدید هایک‌ویژن به سنسور دوگانه و فناوری Bi-Spectral Fusion مجهز شده است. این دوربین جزو سری دارک‌فایتر ایکس بوده و توانایی‌های کم‌نظیری در تصویربرداری از فضاهای کم‌نور و تاریک ارائه می‌دهد.

سنسور ۲ مگاپیکسل دوربین با رزولوشن FullHD به ضبط تصاویر می‌پردازد، تا ۲۵ برابر زوم اپتیکال در اختیار دارید، LEDهای دید در شب تا ۲۰۰ متر نوردهی می‌کنند (شما بخوانید ۱۰۰ متر!) و تصاویر با کدک H265+ تا سرحد مرگ و البته بدون افت کیفیت فشرده‌سازی می‌شوند. دیگر چه می‌خواهید..؟!

 

محصول منتخب اعلام سرقت، حریق، حفاظت تجاری و صنعتی

در دسته محصولات اعلام سرقت، حریق، حفاظت تجاری و صنعتی، دتکتور اعلام حریق کمپانی آمریکایی هانیول بعنوان برترین محصول انتخاب شد.

Honeywell-Fire-Detector-doorbin-info

طراحی خاص دتکتور جدید هانیول و جذابیت بصری ایجاد شده بجهت استفاده از لامپ‌های LED در کنار عملکرد فنی کم‌نقص، مهمترین دلایل برای انتخاب این محصول در سبد سال ۲۰۱۸ کاربران است.

 

محصول منتخب کنترل تردد و حفاظت الکترونیک

قفل Mechatronic کمپانی سوئدی-فنلاندی آساابلوی، ترکیبی از فناوری سنتی و مکانیکی قفل در کنار کنترل وضعیت آن از طریق گوشی‌های هوشمند است!

Assa-Abloy-Cliq-Go-doorbin-info کاربران این مغزیِ قفل هوشمند با نصب اپلیکیشن Cliq Go روی گوشی یا تبلت و تنها با چند کلیک ساده، می‌توانند وضعیت قفل درب خانه، اداره یا مغازه‌ی خود را از راه دور مدیریت کنند. ضمنا درصورت گم‌کردن کلید می‌توانند از طریق همین اپ آنرا از کار بیندازند بشکلی که قادر به باز کردن قفل نباشد و یا اینکه مجددا آنرا به سیکل کاری برگردانند! نیاز به توضیح اضافه دارید..؟!

شاد باشید..

 

کلیک دیدگاه

پاسخ دهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

ادامه مطلب http://www.doorbin.info/cctv/git-security-awards-2018-announced

 

 

تکنولوژی روز را از ما بخواهید