مدار بسته گیلان رشت انتقال تصویر|امنیتی و حفاظتی نظارتی سانترال شبکه

دوربین تخصصی مداربسته دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

  • نصب دوربین مدار بسته گیلان رشت

     

    چشم هایی که هرگز پلک نمی زند.


    تهیه و توزیع و اجراء سیستم های امنیتی و حفاظتی

  •  خط مشی شرکت فناوران مبتکر ایمان

        کیفیت: ارائه خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت اصلی ترین خط مشی فناوران مبتکر ایمان است. با توجه به نگاه بلند مدت مدیران این شرکت به موفقیت تنها راه رسیدن به اهداف شرکت جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات و محصولات با کیفیت است.

        تناسب کیفیت و قیمت: طبیعتا ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان پر هزینه خواهد بود، با این حال تلاش فناوران مبتکر ایمان بر آن است تا این کیفیت خدمات از رقابتی بودن هزینه ها آنها نکاهد و امکان عرضه محصولات و خدمات با کیفیت برای تمامی مشتریان مهیا باشد.

        افزایش اطلاعات و به روز بودن: عرصه سیستم های امنیتی، یک عرصه به سرعت در حال پیشرفت است. مسلما فعالیت در این زمینه نیاز به، به روزرسانی دائم اطلاعات و آموزش همیشگی نیرو انسانی دارد...ادامه


     

     

     

     

     

    برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر راه اندازی و نصب و خرید سیتمهای امنیتی حفاظتی در گیلان با شماره های 09112319533-09190924837 تماس حاصل فرمایید..

دوربین مدار بسته گیلان رشت

 

√ فروش کلی و جزئی دوربینهای آنالوگ و DVR , IP های 4،8،16،32 کانال


√ کلیه لوازم جانبی دوربین های مدار بسته - اعلان حریق و دزدگیر اماکن


√ نصب،راه اندازی و پشتیبانی سیستمهای امنیتی و حفاظتی برای تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ،کارخانجات،تالارها،کارگاه ها،باغ و ویلا،انبارها

 

 

نصب دوربین مدار بسته گیلان رشت

 

 

بهترین را از ما بخواهید با بیش از 10 سال سابقه اجرای پروژه های امنیتی و حفاظتی نظارتی

دوربین های مداربسته آنالوگ و IP


انتقال تصویر به صورت وایرلس،اینترنت و موبایل


سیستم های اعلام سرقت،دزدگیر و اماکن


سیستم های کنترل تردد (حضور و غیاب)


سیستم های اعلان حریق

 

جشنواره Detektor International Awards 2017 برندگان خود را شناخت. موسسه‌ی سوئدیِ متولی این جشنواره، برندگان سال ۲۰۱۷ خود را در بخش‌های دوربین مداربسته، سیستم‌های کنترل تردد، دتکتورهای اعلام خطر، اینترنت اشیا معرفی کرد. در ادامه با دوربین دات اینفو همراه باشید..

 

Bosch-MIC-IP-fusion-9000i-doorbin-info به گفته‌ی هیئت داوران دتکتور آواردز، کاربران این دوربینِ جان‌سخت، از آنالیز هوشمند تصاویر حتی حین گردش به اطراف بهره‌مند هستند! بوش با عرضه‌ی این دوربین سطح کیفی محصولات خویش را به رتبه‌ای بالاتر ارتقا داده است.

دوربین رباتیک بوش چندی پیش نیز از سوی نشریه آلمانی GIT بعنوان بهترین دوربین سال ۲۰۱۸ انتخاب شده بود.

 

Hikvision-iDS-2PT9122IX-D-S-doorbin-info به گفته‌ی هیئت داوران دتکتور آواردز، هایک‌ویژن با عرضه‌ی این محصول قدم به عرصه هوش مصنوعی گذاشته و برای اولین بار تلفیقی هرچند ابتدایی از دوربین تحت‌شبکه و هوش مصنوعی ارائه داده است. محصولی که نوآوری ارزشمند و گامی مهم در عرصه‌ی سیستم‌های نظارت تصویری بشمار می‌آید.

این دوربین بهمراه پردازشگر Movidius Myriad 2 عرضه شده و می‌تواند تصاویرِ دور را با همان کیفیتی نشان دهد که از فاصله‌ی نزدیک قابل مشاهده است. این دوربین تفاوت انسان، خودروها، حیوانات و اشیاء و واکنش‌های آنها را درک کرده و تا فاصله‌ی ۵۰ متری تصویری واضح از سوژه ارائه می‌دهد.

 

دوربین های مداربسته منتخب دتکتور اینترنشنال آواردز 2017

هیئت ژوری جشنواره در توصیف این محصول می‌گوید: اکسیس با عرضه‌ی این دتکتور بر اساس تکنولوژی رادار، بار دیگر قواعد بازار دوربین مداربسته را تغییر داد.

این آشکارساز در واقع یک رادار قوی است که در شرایطی که دوربین توانایی درک و تشخیص سوژه را ندارد، حضور و موقعیت دقیق سوژه را تشخیص داده و اطلاع‌رسانی می‌کند. این محصول Outdoor بوده و می‌تواند به‌تنهایی (استند الون) کار کرده و یا بعنوان بخشی از یک سیستم نظارتی، فعال باشد.

 

Suprema-Facestation-2-doorbin-info هیئت ژوری جشنواره در توصیف این محصول می‌گوید: ارائه سریع‌ترین دستگاه تشخیص چهره‌ی جهان و اولین محصولی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند، نشان می‌دهد که Suprema راه خود را بعنوان یک راهبر در سیستم‌های بیومتریک شناخته است.

نسل دوم فیس‌استیشن کمپانی کره‌ای سوپرما، بعنوان یک پتنت ثبت شده و علاوه بر تشخیص چهره، از کارت‌های چندگانه نیز پشتیبانی می‌کند. تشخیص چهره در این دستگاه ۳۰۰ برابر نسبت به نسل اول و همچنین سایر رقبا سریع‌تر بوده و در هر ثانیه ۳۰۰۰ نقطه از چهره‌ی سوژه مطابقت داده می‌شود.

 

Genetec-Mission-Control-doorbin-info هیئت داوران جشنواره، نرم‌افزار جدید مدیریت تصاویر کمپانی کانادایی Genetec را هوشمندانه‌ترین در نوع خود دانسته و از آن بعنوان ارزشمندترین نرم‌افزار مدیریت هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء IoT, یاد می‌کند.

به باور بسیاری از کارشناسان، سیستم مدیریت تصاویر جنتک، یک سر و گردن از نرم‌افزار رقیب شماره ۱ این رده یعنی مایلستون، بالاتر و برتر است.

شاد باشید..

 

کلیک دیدگاه

پاسخ دهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =

ادامه مطلب http://www.doorbin.info/cctv/detektor-international-awards-2017-winners-announced

 

 

تکنولوژی روز را از ما بخواهید