مدار بسته گیلان رشت انتقال تصویر|امنیتی و حفاظتی نظارتی سانترال شبکه

دوربین تخصصی مداربسته دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

  • نصب دوربین مدار بسته گیلان رشت

     

    چشم هایی که هرگز پلک نمی زند.


    تهیه و توزیع و اجراء سیستم های امنیتی و حفاظتی

  •  خط مشی شرکت فناوران مبتکر ایمان

        کیفیت: ارائه خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت اصلی ترین خط مشی فناوران مبتکر ایمان است. با توجه به نگاه بلند مدت مدیران این شرکت به موفقیت تنها راه رسیدن به اهداف شرکت جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات و محصولات با کیفیت است.

        تناسب کیفیت و قیمت: طبیعتا ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان پر هزینه خواهد بود، با این حال تلاش فناوران مبتکر ایمان بر آن است تا این کیفیت خدمات از رقابتی بودن هزینه ها آنها نکاهد و امکان عرضه محصولات و خدمات با کیفیت برای تمامی مشتریان مهیا باشد.

        افزایش اطلاعات و به روز بودن: عرصه سیستم های امنیتی، یک عرصه به سرعت در حال پیشرفت است. مسلما فعالیت در این زمینه نیاز به، به روزرسانی دائم اطلاعات و آموزش همیشگی نیرو انسانی دارد...ادامه


     

     

     

     

     

    برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر راه اندازی و نصب و خرید سیتمهای امنیتی حفاظتی در گیلان با شماره های 09112319533-09190924837 تماس حاصل فرمایید..

دوربین مدار بسته گیلان رشت

 

√ فروش کلی و جزئی دوربینهای آنالوگ و DVR , IP های 4،8،16،32 کانال


√ کلیه لوازم جانبی دوربین های مدار بسته - اعلان حریق و دزدگیر اماکن


√ نصب،راه اندازی و پشتیبانی سیستمهای امنیتی و حفاظتی برای تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ،کارخانجات،تالارها،کارگاه ها،باغ و ویلا،انبارها

 

 

نصب دوربین مدار بسته گیلان رشت

 

 

بهترین را از ما بخواهید با بیش از 10 سال سابقه اجرای پروژه های امنیتی و حفاظتی نظارتی

دوربین های مداربسته آنالوگ و IP


انتقال تصویر به صورت وایرلس،اینترنت و موبایل


سیستم های اعلام سرقت،دزدگیر و اماکن


سیستم های کنترل تردد (حضور و غیاب)


سیستم های اعلان حریق

 

کمپانی کره‌ای Hamwha Techwin (سامسونگ تکوین سابق) از دوربین‌های ۴ مگاپیکسل AHD, دوربین ۳۲ ایکس AHD, دورربین و لنز HeadCam, فیش‌آی ۶ مگاپیکسل و فناوری AID رونمایی کرد. با دوربین دات اینفو همراه باشید..

 

محصولات جدید هانوها تکوین برای استقبال از سال 2018 دوربین‌های جدید ۴ مگاپیکسل +WiseNet HD سامسونگ که بر مبنای فناوری AHD توسعه داده شده‌اند، شامل هشت مدل HCB-7000, HCD-7070R/7020R/7010R, HCV-7070R, و HCO-7070R/7020R/7010R می‌باشد.

تمامی این دوربین‌ها با نرخ ۲۵/۳۰ فریم ۴ مگاپیکسل فیلمبرداری کرده و از فناوری‌هایی نظیر WDR و سیستم حذف نویز ۳ بعدی سامسونگ بهره می‌برند.

در حضور دوربین‌های ۳ و ۴ مگاپیکسلِ بسیار بی‌کیفیت AHD موجود در بازار کشور، معرفی ۴ مگاپیکسلی‌های سامسونگ حداقل برای ما ایرانی‌ها خبر خوشی بشمار می‌رود (البته با این فرض که واردکننده با کمترین تاخیر به بازار عرضه کند).

 

محصولات جدید هانوها تکوین برای استقبال از سال 2018

سامسونگ HCZ-6320 تنها دوربینِ باکس آنالوگ‌اچ‌دی با زوم ۳۲x بشمار می‌رود و از این جهت رقیبی در بازار ندارد. در این دوربین لنزی با فاصله‌ی کانونی ۴.۴۴ – ۱۴۲mm تعبیه شده که اجازه دسترسی به کوچک‌ترین جزییات تصویر را فراهم می‌کند.

HCZ-6320 با نرخ ۲۵/۳۰ فریم FullHD به ضبط پرداخته و از فناوری‌هایی نظیر WDR 120db, سیستم ضد مه، ضد غبار و ضد دود بهره می‌برد.

 

محصولات جدید هانوها تکوین برای استقبال از سال 2018

جدیدترین ۶ مگاپیکسل‌های ۳۶۰ درجه سامسونگ از دوربین‌های تحت‌شبکه سری X ارائه شده و XNF-8010R و XNF-8010RV نام دارند.

امکان ارتباط WiFI با دوربین‌ها از طریق پورت USB برای تنظیم لنز و گرفتن عکس، سیستم فوکوس خودکار سریع و دقیق، دید در شب تا ۱۵ متر، زاویه دید ۱۹۲ درجه در عریض‌ترین حالت، ردیابی و شمارش افراد، ارائه نقشه‌ی حرارتی از محیط و فناوری فشرده‌ساز H.265 مهمترین ویژگی‌های قابل ذکر دوربین‌های جدید بشمار می‌روند.

 

محصولات جدید هانوها تکوین برای استقبال از سال 2018

دوربین XNB-6001 بصورتی طراحی شده که می‌توان قسمت لنز آن را جدا کرده و تا ۸ متر جابجا نمود. سامسونگ برای این دوربین چند لنز فوکوس ثابت با فاصله‌ی کانونی ۲.۴ میلیمتر و پین‌هول تدارک دیده که امکان استفاده از آن در شرایط و مکان‌های مختلف از دستگاه‌های خودپرداز ATM گرفته تا اتوبوس را فراهم می‌سازد.

فیلمبرداری FullHD با نرخ ۶۰ فریم، WDR 120db, ردگیری و شمارش افراد، تهیه نقشه حرارتی و فناوری فشرده‌ساز H.265 بهمراه WiseStream II از جمله ویژگی‌های دوربین XNB-6001 بشمار می‌روند.

 

hanwha-tchwin-Traffic-AID-camera-doorbin-info

سیستم Automatic Incident Detection باختصار AID با همکاری کمپانی Sprinx Technologies شکل گرفته و امکان رهگیری و تشخیص وضعیت و حوادث رانندگی را با حداقل هزینه فراهم می‌کند.

فناوری هوشمند پردازش تصویر AID به اپراتورها اجازه می‌دهد شرایط و وقایع ترافیک را کنترل و ثبت کنند و در همان زمان به اطلاعاتی نظیر تعداد و نوع خودروهای حاضر در صحنه و همچنین وضعیت و سمت حرکت آنها دسترسی داشته باشند.

رابط کاربری و گرافیکی این نرم‌افزار بشکلی طراحی شده که اپراتور براحتی می‌تواند مناطق مورد نظر خود را زون‌بندی نموده و پارامترهای مورد نظر را اعمال کند.

فناوری تشخیص حوادث ترافیکی سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای نظارت ترافیکی خصوصا در نواحی پرخطر مانند پل‌ها و تونل‌ها بشمار می‌آید.

آنچه که مسلم است، دارنده‌ی رتبه هشتم رده‌بندی جهانی ۲۰۱۷ با دستی پر به مصاف حریفان در سال ۲۰۱۸ خواهد رفت..   شاد باشید.

 

کلیک دیدگاه

پاسخ دهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + ده =

ادامه مطلب http://www.doorbin.info/cctv/hanwha-techwin-new-products-to-welcome-new-year-2018

 

 

تکنولوژی روز را از ما بخواهید